תקלה עולמית בוואטסאפ / James: תקלה באינסטגרם - שיתוף בפייסבוק שיתוף בוואטסאפ הורדת האפליקציה העתק קישור.

משתמשים ברחבי העולם דיווחו על קשיי גלישה בשלושת הרשתות החברתיות. סרוגים | משתמשים רבים מדווחים על תקלה בוואטסאפ, במסגרתה לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות. עשרות מיליוני משתמשים הושפעו הלילה מתקלה חמורה בשליחת וקבלת הודעות באפליקציית המסרים הפופולרית. תקלה עולמית בשלושת ענקיות הרשת: גם בפייסבוק ואינסטרגם נרשמות בעיות.

תקלה עולמית בוואטסאפ, בפייסבוק ובאינסטגרם. מפ×
מפ×" עולמית של ×"קורונ×" - JHaringan from www.systematics.co.il
עשרות מיליוני משתמשים הושפעו הלילה מתקלה חמורה בשליחת וקבלת הודעות באפליקציית המסרים הפופולרית. תקלה עולמית ברשתות החברתיות הגדולות: עולמי תקלה בוואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק: בשעות האחרונות משתמשים בכל העולם מדווחים על תקלה נרחבת באפליקציית המסרים וואטסאפ, . תוקנה תקלה עולמית בשירותי וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק מסנג'ר. קריסה כוללת בשרתי חברת פייסבוק המחזיקה בין השאר בחברות וואטסאפ ואינסטגרם. תקלה עולמית בוואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק. שיתוף בפייסבוק שיתוף בוואטסאפ הורדת האפליקציה העתק קישור.

שיתוף בפייסבוק שיתוף בוואטסאפ הורדת האפליקציה העתק קישור.

משתמשים ברחבי העולם דיווחו על קשיי גלישה בשלושת הרשתות החברתיות. תקלה עולמית בשלושת ענקיות הרשת: תוקנה תקלה עולמית בשירותי וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק מסנג'ר. גולשים לא מצליחים לשלוח תמונות. עשרות מיליוני משתמשים הושפעו הלילה מתקלה חמורה בשליחת וקבלת הודעות באפליקציית המסרים הפופולרית. בשעות האחרונות משתמשים בכל העולם מדווחים על תקלה נרחבת באפליקציית המסרים וואטסאפ, . קריסה כוללת בשרתי חברת פייסבוק המחזיקה בין השאר בחברות וואטסאפ ואינסטגרם. שיתוף בפייסבוק שיתוף בוואטסאפ הורדת האפליקציה העתק קישור. גולשים רבים בארץ ובעולם מדווחים כי אינם. פייסבוק אישרה כי הרשתות החברתיות חוזרות לפעול, אך ציינה כי ייקח לאפליקציות עוד זמן מה עד שהן . מודעים לכך שאנשים מסויימים חווים בעיות, אנו פועלים להחזיר את המצב . הקריסה ברשתות דווחה בין השאר . תקלה עולמית בוואטסאפ, בפייסבוק ובאינסטגרם.

הקריסה ברשתות דווחה בין השאר . משתמשים ברחבי העולם דיווחו על קשיי גלישה בשלושת הרשתות החברתיות. גם בפייסבוק ואינסטרגם נרשמות בעיות. מאז שעות אחר הצהריים גולשים דיווחו כי אינם מצליחים לשלוח ולקבל קובצי מדיה ביישומונים. תקלה עולמית בוואטסאפ, בפייסבוק ובאינסטגרם.

משתמשים ברחבי העולם דיווחו על קשיי גלישה בשלושת הרשתות החברתיות. מפ×
מפ×" עולמית של ×"קורונ×" - JHaringan from www.systematics.co.il
גם בפייסבוק ואינסטרגם נרשמות בעיות. תקלה עולמית בוואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק. מאז שעות אחר הצהריים גולשים דיווחו כי אינם מצליחים לשלוח ולקבל קובצי מדיה ביישומונים. תקלה עולמית בוואטסאפ, בפייסבוק ובאינסטגרם. תוקנה תקלה עולמית בשירותי וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק מסנג'ר. גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ,. עשרות מיליוני משתמשים הושפעו הלילה מתקלה חמורה בשליחת וקבלת הודעות באפליקציית המסרים הפופולרית. גולשים רבים בארץ ובעולם מדווחים כי אינם.

תוקנה תקלה עולמית בשירותי וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק מסנג'ר.

משתמשים ברחבי העולם דיווחו על קשיי גלישה בשלושת הרשתות החברתיות. תוקנה תקלה עולמית בשירותי וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק מסנג'ר. בשעות האחרונות משתמשים בכל העולם מדווחים על תקלה נרחבת באפליקציית המסרים וואטסאפ, . סרוגים | משתמשים רבים מדווחים על תקלה בוואטסאפ, במסגרתה לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות. קריסה כוללת בשרתי חברת פייסבוק המחזיקה בין השאר בחברות וואטסאפ ואינסטגרם. שיתוף בפייסבוק שיתוף בוואטסאפ הורדת האפליקציה העתק קישור. פייסבוק אישרה כי הרשתות החברתיות חוזרות לפעול, אך ציינה כי ייקח לאפליקציות עוד זמן מה עד שהן . תקלה עולמית בשלושת ענקיות הרשת: גולשים רבים בארץ ובעולם מדווחים כי אינם. תקלה עולמית בוואטסאפ, בפייסבוק ובאינסטגרם. עולמי תקלה בוואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק: גולשים לא מצליחים לשלוח תמונות. מודעים לכך שאנשים מסויימים חווים בעיות, אנו פועלים להחזיר את המצב .

בשעות האחרונות משתמשים בכל העולם מדווחים על תקלה נרחבת באפליקציית המסרים וואטסאפ, . גם בפייסבוק ואינסטרגם נרשמות בעיות. גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ,. תקלה עולמית בשלושת ענקיות הרשת: עולמי תקלה בוואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק:

סרוגים | משתמשים רבים מדווחים על תקלה בוואטסאפ, במסגרתה לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות. מפ×
מפ×" עולמית של ×"קורונ×" - JHaringan from www.systematics.co.il
סרוגים | משתמשים רבים מדווחים על תקלה בוואטסאפ, במסגרתה לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות. גם בפייסבוק ואינסטרגם נרשמות בעיות. בשעות האחרונות משתמשים בכל העולם מדווחים על תקלה נרחבת באפליקציית המסרים וואטסאפ, . קריסה כוללת בשרתי חברת פייסבוק המחזיקה בין השאר בחברות וואטסאפ ואינסטגרם. עולמי תקלה בוואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק: הקריסה ברשתות דווחה בין השאר . גולשים רבים בארץ ובעולם מדווחים כי אינם. מאז שעות אחר הצהריים גולשים דיווחו כי אינם מצליחים לשלוח ולקבל קובצי מדיה ביישומונים.

קריסה כוללת בשרתי חברת פייסבוק המחזיקה בין השאר בחברות וואטסאפ ואינסטגרם.

משתמשים ברחבי העולם דיווחו על קשיי גלישה בשלושת הרשתות החברתיות. הקריסה ברשתות דווחה בין השאר . תקלה עולמית בשלושת ענקיות הרשת: בשעות האחרונות משתמשים בכל העולם מדווחים על תקלה נרחבת באפליקציית המסרים וואטסאפ, . תוקנה תקלה עולמית בשירותי וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק מסנג'ר. פייסבוק אישרה כי הרשתות החברתיות חוזרות לפעול, אך ציינה כי ייקח לאפליקציות עוד זמן מה עד שהן . מאז שעות אחר הצהריים גולשים דיווחו כי אינם מצליחים לשלוח ולקבל קובצי מדיה ביישומונים. שיתוף בפייסבוק שיתוף בוואטסאפ הורדת האפליקציה העתק קישור. קריסה כוללת בשרתי חברת פייסבוק המחזיקה בין השאר בחברות וואטסאפ ואינסטגרם. תקלה עולמית בוואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק. עולמי תקלה בוואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק: גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ,. מודעים לכך שאנשים מסויימים חווים בעיות, אנו פועלים להחזיר את המצב .

תקלה עולמית בוואטסאפ / James: תקל×" ×'אינסט×'רם - שיתוף בפייסבוק שיתוף בוואטסאפ הורדת האפליקציה העתק קישור.. גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ,. סרוגים | משתמשים רבים מדווחים על תקלה בוואטסאפ, במסגרתה לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות. גם בפייסבוק ואינסטרגם נרשמות בעיות. מודעים לכך שאנשים מסויימים חווים בעיות, אנו פועלים להחזיר את המצב . הקריסה ברשתות דווחה בין השאר .